Tel.: +36 30 2352 702 E-mail: zitasport@gmail.com  
     
 



GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


Róbert: kérdésem az lenne hogy a piacon annyi a táplálék kiegészítő gyártó mint égen a csillag.Van különbség az egyes gyártók között?
Pl.Bsn,pronutrition,biotech? Vagy a Bsn megiscsak bsn marad? Válaszotokat előre is köszönöm!

válasz: Természetesen van különbség a táplálékkiegészítők között. Egyes táplálék-kiegészítőket engedély nélkül árulnak. Van amelyik szintetikus, van amelyik természetes anyagokat tartalmaz (ezek drágábbak, felszívődásuk 90%).

Renáta: szeretném megérdeklődni, hogy a csípőről az úszógumit milyen gyakorlatokkal lehet eltüntetni?

válasz: A derékon és a csípőn éppúgy mint a hason lévő felesleg elsősorban, 70%-ban a táplálkozáson múlik, diéta, és heti 3-4 aerob mozgás.

RIASZTÓ ADATOK
A magyar lakosság egészségi állapota

Egy ország lakosságának egészségi állapotát a társadalmi-gazdasági tényezők jelentősen befolyásolják. A magyar lakosság egészségi állapota nemzetközi összehasonlításban rendkívül kedvezőtlen, amely visszahat az ország gazdasági teljesítményére, versenyképességére. A népesség kedvezőtlen egészségi állapota az életesélyekben meglévő földrajzi és társadalmi különbségekkel is magyarázható.

Hazánk demográfiai helyzetére jellemző, hogy a halálozások száma 1981 óta több mint 760.000-rel meghaladja a születések számát.





Házisárkány otthoni edzése / blog /
2010. július 12., hétfő
Itthoni edzés -Szőke Zitával . Indul!!!!












Zita nyerte az
aerobik-Megasztárt

Sport-, szabadidős- és rekreációs tevékenység Magyarországon

Magyar Szabadidő Szövetség konferenciáján a szabadidősporttal való kérdésekkel foglalkozva az alábbi magyarországi adatról számolt be: "A felnőtt lakosság mindössze 9% - a mozog heti 2 alkalommal legalább félórányit."



Domonkos Zsolt Táplálkozási Tanácsok Felsőfokon című könyve, kapható nálam!





Ha többet akarsz tudni:
- A táplálék-kiegészítőkről
- A sporttáplálkozásról
- A diétákról, fogyókúrás módszerekről
- A folyadékfogyasztásról
- A legális és tiltott teljesítményfokozásról
- A betegségek megelőzéséről és leküzdéséről
Mindezt egy könyvben megtalálod. TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSOK FELSŐFOKON
A könyv akciós bevezető ára: 3000Ft

Telefon 06-30-2352-702
E-mail: zitasport@gmail.com



 

 

 
  TÁPLÁLKOZÁS

Javasolt Ételek

Az alábbiakban fussunk végig a fobb ételeken aszerint, hogy melyekbol mennyit szabadna fogyasztanunk:



Bármennyi fogyasztható:

Salátafélék: fejes saláta, retek, paprika, paradicsom, uborka
Víz, ásványvíz
Karfiol, kelkáposzta, karalábé
Kefir, joghurt
Gomba

Sok fogyasztható:

Fehérjeforrások: sovány hús, halak, tenger gyümölcsei, sovány túró, sovány sajt, tojás
Káposzta, zöldbab, sárgarépa
Natúr müzli, zabpehely

Módjával fogyasszuk:

Hüvelyesek: bab, borsó, lencse, szója, kukorica
Gyümölcslevek
Savanykás gyümölcsök
Barna kenyér, durum-tészta, rizs
Méz

Keveset fogyasszunk:

Zsírsavforrások: olajos magvak (nyers), olajos halak (hering, tokehal), növényi olajok (len, tökmag), jobb margarinok (omega 3, omega 6)
Édes gyümölcsök, lekvár, banán
Sült tök, fott gyümölcs
Fott krumpli
Tarhonya

Ne fogyasszuk:

Junk-food: chips, snack, sült krumpli, hamburger, virsli, szalámi, panírozott ételek, gabonapelyhek, pörkölt magvak
Tej, tejszín, tejföl, majonéz
Édesség, sütemény, csoki
Fehér kenyér, tészta, pizza
Pogácsa, ropi, burecas, croissant

Napi étkezések megtervezése
A következokben javaslatot teszek arra, hogy hogyan gondold végig napi étkezéseidet annak érdekében, hogy megvalósítsd a hipo-glikémiás étrendet:

Reggelire javasolt ételek:

Fehérjék:Ham & Eggs, rántotta, sonka-felvágott, sajt, tatár beefsteak, tojásos lecsó + pirítós
Gyümölcs (alma, körte, narancs, mandarin, banán) - Mindig csakis nyersen, magában, éhgyomorra!
Kefir vagy joghurt teljes müzlivel
Tízóraira javasolt ételek:

Szendvics félbarna vagy tönkölybúza kenyérbol
sonka-felvágottal, körözöttel, tonhallal, fott tojással, sajttal
paprikával, uborkával, retekkel, salátával
Ebédre javasolt ételek:

Köret (saláta, barnarizs, durum-tészta, fozelék) & Feltét (sült hús, pörkölt, , máj, tojás, hal)
Hüvelyesek: Lencsesaláta, sólet, chilis bab, sárgaborsó
Gazdag levesek: hús, ragu, hal, borsó, zöldség
Uzsonnára javasolt étel:

Szendvics barna kenyérbol
sonka-felvágottal, körözöttel, tonhallal, fott tojással, sajttal
paprikával, uborkával, retekkel, salátával
Vacsorára javasolt ételek:

Kevés köret (barnarizs, fozelék) & Feltét (sült hús, pörkölt, ragu, máj, tojás, hal)
Kevés rizottó: húsos, , májas, halas, (borsóval, répával)
Leves: hús, ragu, hal, borsó, zöldség
Lefekvés elottre javasolt ételek:

Sovány húsok: grill csirke, pulyka, hal, rák, gyros (salátával)
Sovány tejtermék: Kefires túró, sovány sajt
Tojás: Fott, buggyantott
Kevés nyers dióféle: mandula, törökmogyoró, kesudió, paradió