Tel.: +36 30 2352 702 E-mail: zitasport@gmail.com  
     
 



GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


Róbert: kérdésem az lenne hogy a piacon annyi a táplálék kiegészítő gyártó mint égen a csillag.Van különbség az egyes gyártók között?
Pl.Bsn,pronutrition,biotech? Vagy a Bsn megiscsak bsn marad? Válaszotokat előre is köszönöm!

válasz: Természetesen van különbség a táplálékkiegészítők között. Egyes táplálék-kiegészítőket engedély nélkül árulnak. Van amelyik szintetikus, van amelyik természetes anyagokat tartalmaz (ezek drágábbak, felszívődásuk 90%).

Renáta: szeretném megérdeklődni, hogy a csípőről az úszógumit milyen gyakorlatokkal lehet eltüntetni?

válasz: A derékon és a csípőn éppúgy mint a hason lévő felesleg elsősorban, 70%-ban a táplálkozáson múlik, diéta, és heti 3-4 aerob mozgás.

RIASZTÓ ADATOK
A magyar lakosság egészségi állapota

Egy ország lakosságának egészségi állapotát a társadalmi-gazdasági tényezők jelentősen befolyásolják. A magyar lakosság egészségi állapota nemzetközi összehasonlításban rendkívül kedvezőtlen, amely visszahat az ország gazdasági teljesítményére, versenyképességére. A népesség kedvezőtlen egészségi állapota az életesélyekben meglévő földrajzi és társadalmi különbségekkel is magyarázható.

Hazánk demográfiai helyzetére jellemző, hogy a halálozások száma 1981 óta több mint 760.000-rel meghaladja a születések számát.





Házisárkány otthoni edzése / blog /
2010. július 12., hétfő
Itthoni edzés -Szőke Zitával . Indul!!!!












Zita nyerte az
aerobik-Megasztárt

Sport-, szabadidős- és rekreációs tevékenység Magyarországon

Magyar Szabadidő Szövetség konferenciáján a szabadidősporttal való kérdésekkel foglalkozva az alábbi magyarországi adatról számolt be: "A felnőtt lakosság mindössze 9% - a mozog heti 2 alkalommal legalább félórányit."



Domonkos Zsolt Táplálkozási Tanácsok Felsőfokon című könyve, kapható nálam!





Ha többet akarsz tudni:
- A táplálék-kiegészítőkről
- A sporttáplálkozásról
- A diétákról, fogyókúrás módszerekről
- A folyadékfogyasztásról
- A legális és tiltott teljesítményfokozásról
- A betegségek megelőzéséről és leküzdéséről
Mindezt egy könyvben megtalálod. TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSOK FELSŐFOKON
A könyv akciós bevezető ára: 3000Ft

Telefon 06-30-2352-702
E-mail: zitasport@gmail.com



 

 

 
  TÁPLÁLKOZÁS

TÁPLÁLKOZÁSI TERV FOGYÁS ELŐSEGÍTÉSÉHEZ

HÉTFŐ

Reggeli: 2dl tejeskávé, 3 dkg gabonapehely, 1,5 dl narancslé

Tízórai: 15dkg alma

Ebéd: gyros csirkehúsból, görög saláta, almalé 3dl

Uzsonna: 1 db jó reggel szelet, 2 dl ásványvíz

Vacsora: tojásrántotta (2 db tojás, 1 t.k. étolaj), korpás Abonett 2 db, 2dl limonádé édesítőszerrel.

Összesen 1202 kcal

 

KEDD

Reggeli: korpás kifli 1 db, Óvári sajt 5 dkg, margarin (35%), paprika 15 dkg, citromos tea édesítőszerrel.

Tízórai: 2 dl vegyes zöldséglé.

Ebéd: zöldségleves, csirkemájas, zöldborsós rizottó,( 5dkg borsó, 5 dkg barna rízs, 10 dkg csirkemáj, 1 t.k. étolaj) paradicsomsaláta 15 dkg

Uzsonna:15 dkg alma

Vacsora: 1 szelet roston pulyka, saláta

Összesen 1260 kcal

 

SZERDA

Reggeli: pirított barna kenyér 6 dkg, zöldségkrém, 2dl tej (1,5%), 15dkg retek v. paprika

Tízórai:  10 dkg banán

Ebéd: 10 dkg csirkemell, savanyú káposzta 20 dkg, kefir, 4 dkg korpás kenyér, 2 dl ásványvíz

Uzsonna: 3 db korpás keksz, 2 dl ásványvíz

Vacsora: lecsó tojással (1 db tojás) 2 db Hamlet

Összesen 1214 kcal

 

CSÜTÖRTÖK:

Reggeli: sajtos pirított Graham toast kenyér 6dkg, (Óvári sajt 4 dkg), uborka 15 dkg

Tízórai: alma 15 dkg

Ebéd: roston sült jércemell (10dkg), zöld saláta (15dkg), 15 dkg zsíradék nélkül sült burgonya, ásványvíz

Uzsonna: cukormentes vanília puding, 1 db alma, v. fél ananász

Vacsora: körözött (sovány túróból, kefirrel), paprika 15 dkg, tea 1 t.k. mézzel.

Összesen: 1200 kcal

 

PÉNTEK:

Reggeli: 2 dl málna v. eper turmix (1,5% tej, mézzel), korpás Abonett 4 db

Tízórai: 10 dkg alma, v. narancs, v. ananász

Ebéd: Karalábé főzelék, húsgombóc (csirke v. marha), korpás Abonett 3 db, 2 dl narancslé

Uzsonna: Korpás keksz 3 db, limonádé 2 dl (édesítőszerrel)

Vacsora: Sajt koktél (Óvári és mozzarella sajt, paradicsom, fejes saláta, kefír), ásványvíz 2-3 dl

Összesen:  1200 Kcal

 

SZOMBAT:

Reggeli: sonkakrém (35% margarinnal), barna kenyér 6 dkg, retek 15dkg, tea mézzel

Tízórai: Túró Rudi 1 db

Ebéd: Erőleves, tengeri hal filé roston (10 dkg), grillezett zöldség (30 dkg), pirított barna kenyér 3 dkg

Uzsonna: 20 dkg alma

Vacsora: kefír v. soványtúró+ kevés sovány tejföl, paradicsom 15 dkg

Összesen 1180 kcal

 

VASÁRNAP:

Reggeli: 3 dkg gabonapehely, 2 dl 1,5%-os tej

Tízórai: 20 dkg alma

Ebéd: Szárnyasragú leves, natur csirke, barna rízs

Uzsonna: melegszendvics (barna kenyér 6dkg, mozzarella 5 dkg, 1 t.k. margarin)

Vacsora: 15 dkg saláta

Összesen: 1252 Kcal