Tel.: +36 30 2352 702 E-mail: zitasport@gmail.com  
     
 



GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


Róbert: kérdésem az lenne hogy a piacon annyi a táplálék kiegészítő gyártó mint égen a csillag.Van különbség az egyes gyártók között?
Pl.Bsn,pronutrition,biotech? Vagy a Bsn megiscsak bsn marad? Válaszotokat előre is köszönöm!

válasz: Természetesen van különbség a táplálékkiegészítők között. Egyes táplálék-kiegészítőket engedély nélkül árulnak. Van amelyik szintetikus, van amelyik természetes anyagokat tartalmaz (ezek drágábbak, felszívődásuk 90%).

Renáta: szeretném megérdeklődni, hogy a csípőről az úszógumit milyen gyakorlatokkal lehet eltüntetni?

válasz: A derékon és a csípőn éppúgy mint a hason lévő felesleg elsősorban, 70%-ban a táplálkozáson múlik, diéta, és heti 3-4 aerob mozgás.

RIASZTÓ ADATOK
A magyar lakosság egészségi állapota

Egy ország lakosságának egészségi állapotát a társadalmi-gazdasági tényezők jelentősen befolyásolják. A magyar lakosság egészségi állapota nemzetközi összehasonlításban rendkívül kedvezőtlen, amely visszahat az ország gazdasági teljesítményére, versenyképességére. A népesség kedvezőtlen egészségi állapota az életesélyekben meglévő földrajzi és társadalmi különbségekkel is magyarázható.

Hazánk demográfiai helyzetére jellemző, hogy a halálozások száma 1981 óta több mint 760.000-rel meghaladja a születések számát.





Házisárkány otthoni edzése / blog /
2010. július 12., hétfő
Itthoni edzés -Szőke Zitával . Indul!!!!












Zita nyerte az
aerobik-Megasztárt

Sport-, szabadidős- és rekreációs tevékenység Magyarországon

Magyar Szabadidő Szövetség konferenciáján a szabadidősporttal való kérdésekkel foglalkozva az alábbi magyarországi adatról számolt be: "A felnőtt lakosság mindössze 9% - a mozog heti 2 alkalommal legalább félórányit."



Domonkos Zsolt Táplálkozási Tanácsok Felsőfokon című könyve, kapható nálam!





Ha többet akarsz tudni:
- A táplálék-kiegészítőkről
- A sporttáplálkozásról
- A diétákról, fogyókúrás módszerekről
- A folyadékfogyasztásról
- A legális és tiltott teljesítményfokozásról
- A betegségek megelőzéséről és leküzdéséről
Mindezt egy könyvben megtalálod. TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSOK FELSŐFOKON
A könyv akciós bevezető ára: 3000Ft

Telefon 06-30-2352-702
E-mail: zitasport@gmail.com



 

 

 
  EDZÉSTIPPEK

Női testépítés

Fenntartásaid vannak azzal kapcsolatban, ahogy a női testépítők kinéznek? Lehet azon vitatkozni, hogy a nőknek kell-e izmot építeni. Amivel kapcsolatban szinte egyaránt negatív hozzáállást lehet tapasztalni az a nők és a súlyzós edzés.
Már rengetegszer feltették nekem ezt a kérdést: "Te nem szeretnél így kinézni, igaz?" Ami lefordítva valahogy így hangzik: Ugye egyet értessz azzal, hogy ezek a nők szörnyen csúnyák?
Az eredeti formában elhangzó kérdésre az őszinte válaszom: " Én nem szeretnék úgy kinézni" (azért úgy szeretnék, ahogy Cory a képen 50 évesen).



A testépítők fizikuma, legyen az nő vagy férfi, nagyon különleges. Az emberből csodálatot váltanak ki, anélkül, hogy ő maga birtokolni szeretné azt a testet, épp úgy, ahogy egy tornász lányt nézve is örömet lelünk benne, ahogy végzi a gyakorlatokat, még sem szeretnénk úgy edzeni, mint egy tornász.
Ha valaki először lát egy testépítő nőt, és nincs hozzá szokva az erős fizikumú, zsírmentes test látványához, valószínű elég furcsa érzéseket vált ki belőle a dolog. Talán még azt is gondolja, hogy természetellenes.

Én amikor először láttam konditeremben keményen edzeni nőt, nagyon lenyűgözött a látványa. Nőiesen izmos volt és csodálatosan kidolgozott szeparáltsága nagy motivációt adott nekem. Addig csak úsztam, aerobicoztam, lőttem és elmondhatom, hogy nagyon sok féle sportban kipróbáltam magam.

Végül úgy határoztam, hogy megkérdezem a példaképnek tekintett lányt mi a titka és elmesélte, hogy ő több éve végez konditermi edzéseket, heti 4-5 alkalommal s ennek köszönhetően szerezte meg ezt a formát és mivel oda figyel minden nap a megfelelő protein bevitelre, így sikerült megőriznie izmait, és mellette fitnesz órákat tart. Elhatároztam, hogy belevetem magam én is a súlyzók és gépeken végzendő edzések világába.

"Igazság szerint, ha hozzászokunk egy igazán remek női fizikum látványához, rájövünk arra, mennyire szép is egy kidolgozott női test. A legjobb tudomásunk szerint egyetlen olyan sport sincs - legyen szó evezésről, teniszről, korcsolyáról, atlétikáról vagy szertornáról, ami olyan tökéletessé fejlesztené a nők fizikumát, mint a súlyzós edzés.
Mindenkinek másként épül fel a csontozata és különbözőképppen vagyunk képesek a súlyzós edzésre. Vannak olyan nők, akiknek természettől fogva szélesebb, illetve keskenyebb a csípőjük, keskeny vagy széles a válluk, hosszú vagy rövid a lábuk.
Tökéletes fizikum, mint olyan, nem létezik. De ha komolyan elhatározzuk, hogy a testünket megformázzuk, akkor olyan közel kerülhetünk a tökéletes fizikumhoz, amennyire csak emberileg lehetséges. Egyedül Te vagy az, aki meghatározza méreteit! A súlyzós edzés szépsége abban rejlik, hogy a mindenkori kondíciónk szerint szabályozhatjuk. Fokozatosan és persze kis türelemmel valóra válthatjuk álmainkat."(Ben Weider)

Higyjünk benne! A súlyok és kézisúlyzók használatával épp ugyanúgy tudjuk alakítani testünket, mint ahogy a szobrász használja a kalapácsát és a vésőjét, amikor egy műalkotást létrehoz. A női testépítés szenzációs sport. Mindenki annyit kap ettől a sporttól, amennyi erőfeszítést ő maga belefektet. Ha kombináljuk a modern testépítés módszereit a helyes táplálkozással és a táplálékkiegészítők helyes, megfelelő alkalmazásával, akkor valami nagyszerű dolgot fogunk elérni.
Az izmos megjelenés szépsége a szemlélőkön múlik.

Ne feledd:
Te vagy a szobrász, és Te vagy a szobor!

És még valami:
Sose késő elkezdeni!!!!