Tel.: +36 30 2352 702 E-mail: zitasport@gmail.com  
     
 



GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


Róbert: kérdésem az lenne hogy a piacon annyi a táplálék kiegészítő gyártó mint égen a csillag.Van különbség az egyes gyártók között?
Pl.Bsn,pronutrition,biotech? Vagy a Bsn megiscsak bsn marad? Válaszotokat előre is köszönöm!

válasz: Természetesen van különbség a táplálékkiegészítők között. Egyes táplálék-kiegészítőket engedély nélkül árulnak. Van amelyik szintetikus, van amelyik természetes anyagokat tartalmaz (ezek drágábbak, felszívődásuk 90%).

Renáta: szeretném megérdeklődni, hogy a csípőről az úszógumit milyen gyakorlatokkal lehet eltüntetni?

válasz: A derékon és a csípőn éppúgy mint a hason lévő felesleg elsősorban, 70%-ban a táplálkozáson múlik, diéta, és heti 3-4 aerob mozgás.

RIASZTÓ ADATOK
A magyar lakosság egészségi állapota

Egy ország lakosságának egészségi állapotát a társadalmi-gazdasági tényezők jelentősen befolyásolják. A magyar lakosság egészségi állapota nemzetközi összehasonlításban rendkívül kedvezőtlen, amely visszahat az ország gazdasági teljesítményére, versenyképességére. A népesség kedvezőtlen egészségi állapota az életesélyekben meglévő földrajzi és társadalmi különbségekkel is magyarázható.

Hazánk demográfiai helyzetére jellemző, hogy a halálozások száma 1981 óta több mint 760.000-rel meghaladja a születések számát.





Házisárkány otthoni edzése / blog /
2010. július 12., hétfő
Itthoni edzés -Szőke Zitával . Indul!!!!












Zita nyerte az
aerobik-Megasztárt

Sport-, szabadidős- és rekreációs tevékenység Magyarországon

Magyar Szabadidő Szövetség konferenciáján a szabadidősporttal való kérdésekkel foglalkozva az alábbi magyarországi adatról számolt be: "A felnőtt lakosság mindössze 9% - a mozog heti 2 alkalommal legalább félórányit."



Domonkos Zsolt Táplálkozási Tanácsok Felsőfokon című könyve, kapható nálam!





Ha többet akarsz tudni:
- A táplálék-kiegészítőkről
- A sporttáplálkozásról
- A diétákról, fogyókúrás módszerekről
- A folyadékfogyasztásról
- A legális és tiltott teljesítményfokozásról
- A betegségek megelőzéséről és leküzdéséről
Mindezt egy könyvben megtalálod. TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSOK FELSŐFOKON
A könyv akciós bevezető ára: 3000Ft

Telefon 06-30-2352-702
E-mail: zitasport@gmail.com



 

 

 
  EDZÉSTIPPEK

Feszes izmokat szeretnél? Itt a Hot Iron!
Hatásos mozgásformát keresel, ami jól kiegészíti a fogyókúrás étrended?
Próbáld ki a Hot Iron-t, mely hatékonyan csökkenti a testzsírt, de a szokásosnál időtakarékosabb formában.

Hot Iron System

Mi is valójában a Hot Iron System?
Az Iron System egy egyedülálló súlyzórudas edzésmódszer a gyors, ámde tartós edzéseredmények eléréséhez.

Az Iron System egy német termék, amely mára az USA-tól Olaszországig lelkesíti a fitnesz stúdiók közönségét.
Nem csodaeszköz vagy misztikus edzésmódszer, hanem szakemberek által tudományosan megalapozott és létrehozott edzésprogram.

A magávalragadó zene, a lelkes résztvevők, a kitűnő gyakorlatsorok, amelyek mellőznek bármilyen aerobicos mozdulatot-, valamint a motivált Iron System edzők segítenek életed legjobb formájához.

Ehhez pedig elegendő hetente kétszer az Iron System-mel edzeni, és jól érezni magad.

Az Iron System különlegessége:
A Hot Iron edzéshatása kétfajta izomterhelés: az erő-állóképességi terhelés illetve a hypertrófiás izomfejlesztő terhelés periódusonkénti változásán alapszik A Hot Iron 9-12 hetes periódusokkal dolgozik, mert ez az az időintervallum, amely alatt az adott terhelésre reagál az izomzat, fejlődik, végül hozzászokik.

Kitől származik a Hot Iron System?
Az Iron system sporttudósai és gyógytornászai a legfrissebb ismeretek alapján fejlesztik az edzésmódszert, amelyet több európai egyetemen és főiskolán eredményesen használnak.

Az Iron System kizárólag olyan fitnessstúdiók részére készült, akik különösen nagy gondot fordítanak a vendégeikkel való törődésére és csak olyan magasan képzett edzők által oktatható, akik egy speciális intenzív képzést, eredményes vizsgával teljesítenek.

Ezen edzők évenkénti továbbképzésen vesznek részt, amely a minőség fenntartását biztosítja.

Miért súlyzós edzés? Miért Iron System?
Régóta közhiedelem, hogy testsúlycsökkentés leghatékonyabb formája, a szív-érrendszeri edzés. Eza vélemény azonban bizonyítottan idejemúlt, mivel sokkal egyszerűbb a testzsírszázalék csökkentését egy intenzívebb állóképességi edzéssel elérni.

Edzés alatt: egy hatásos súlyzós edzés alatt közel azonos kalóriát égetünk el, mint egy állóképességi edzés alatt.
Edzés után: úgynevezett "útóégető hatás" azaz az edzés utáni kalóriaégetés sokkal magasabb mint egy állóképességi edzés után.
24 óra: az 1 órás súlyzós edzést követő 23 órában a test minden egyes megdolgozott izma a regenerációs munka hatására kalóriákat éget el. (emelkedett alapanyagcsere)

Mi a különbség a Hot Iron 1 és 2 között?
8-12 hét után a terhelés emelésével már nem elég trükközni, ekkor gyakorlatsorokat váltunk, más gyakorlatokat kezdünk el végezni, és itt jön majd a képbe a Hot Iron 2, a Hot Iron második szintje, ahová 8-12 hét Hot Iron 1-es edzés után tovább lép az edzőjével együtt a csoport. Újabb 8-12 hét múlva ezt követi a Hot Iron Advanced, majd a Hot Iron Cross. Mindegyik program 8-12 hetes. A Cross befejeztével nincs "vége a világnak". Ez a profi szint, azonban mire ide eljut az ember, lényegesen megemelkedett a fizikai teljesítőképessége. A Cross után első hallásra meglepő, de újra kezdjük a Hot Iron 1-et, azonban ez már egy teljesen más élmény lesz egy komplett kör után, nagyobb súlyokkal, és az addigra már "rég elfeledett" kihívásokkal újra meg tudjuk lepni a szervezetet, és fejlődésre tudjuk késztetni. A folyamatos fejlődés biztosított! Ugyanakkor fontos, hogy betartsd a fokozatosság elvét. A Hot Iron 2-es edzésprogram feltételezi azt, hogy végigedzetted a Hot Iron 1 programot, ami alatt megerősödtek a vázizmaid, a törzs tartóizmai. Az 1-es szint "átugrásával" nő a sérülésveszély. A másik nagy különbség, hogy Hot Iron 2-es órán már nincs tanítás óra elején, nincs "technikázás", "iskolázás", ott "csak" az edzésrész van, így ha kezdő vagy, könnyen elveszítheted a fonalat, vagy hibásan rögzülnének mozdulatok.
A szabály az, hogy Hot Iron 2-es edzésen csak az vehet részt, aki végigcsinálta az 1-es programot. Ez nem kirekesztés, egész egyszerűen a programok egymásra épülnek, és a szintek sorrendjének betartásával lehet az optimális eredményeket elérni, illetve elkerülni a sérüléseket.

Hot Iron és táplálkozás
Mint minden edzésmódszer, a Hot Iron sem "csodaszer". Rendkívül hatékony edzésmódszer, azonban igazán hatékony akkor tud lenni, ha a táplálkozást is "rendbe tesszük" mellé. Apró lépésekben, kis változtatásokkal úgy kell fokozatosan megváltoztatnunk táplálkozási szokásainkat, hogy testünknek megadjuk a szükséges mennyiségű és minőségű tápanyagot, ugyanakkor kerüljük a káros, mesterséges tápanyagok bevitelét. 2-3 hét után megérezzük az új életmód jótékony hatását, és ezek után már az új szokások mindennapjaink szerves részévé válnak.

HOT IRON 1. Mecsek Fitness hétfő 18.00

HOT IRON 2. Mecsek Fitness 17.00

Bejelentkzés: zitasport@gmail.com, vagy 06-30-2352-702, 72/257-258